Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ג׳ודיקה ישראל

שאלות ותשובות

לאחר שרכשתי פריט, איך אתם שולחים אלי את הפריט/ים?

כל המשלוחים שלנו בארץ מתבצעים באופן מקצועי ובחינם.

משלוחים לחו"ל מבוצעים על בסיס מדינת יעד המשלוח ומשקל הפריט. לכן, עלות המשלוח משתנה, כל מקרה לגופו, ופרטי המשלוח יועברו ללקוח.

המשלוח יתקבל בארץ תוך 21 ימיי עסקים, ובחו"ל תוך 30 ימיי עסקים. במידה ומדובר בהזמנה פרטית, אנו נשלח לך מועד מדויק בו הפריט יהיה מוכן.

ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו, ואם ברצונך לבדוק אפשרויות שילוח מהירות יותר, ניתן לבצע זאת דרכנו service@amora.co.il .

לאור העובדה שפריטי האומנות שלנו אינם מוצרים זולים, אין אנו שולחים אותם לתיבות דואר או לצד ג', אנו שולחים את הפריט ישירות לאדם אשר ביצע את הרכישה.

 

האם יש כתובת מייל בה ניתן לראות את סטאטוס ההזמנה?

כדי לברר האם המוצרים כבר יצאו והם בדרך אליך, אנא התקשר לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-9031177, בשעות הפעילות, או לחילופין, ניתן לשלוח מייל לשירות הלקוחות cs@amora.co.il .

מבקשים לרשום את מספר ההזמנה ואת שם הפריט הנמצאים בידיך.

 

במידה ורכשתי פריט באתר, האם ניתן לבצע איסוף עצמי שלו?

בוודאי, ניתן לבצע איסוף עצמי מחנות הדגל שלנו בכתובת ה"א באייר 4, כיכר המדינה, תל-אביב. על מנת לבצע איסוף עצמי, עליך לבחור באפשרות המתאימה בתהליך הרכישה ופריט האומנות יחכה לך בחנות.

 

איך אני מבצע תהליך רכישה דרך אתר האינטרנט?

ראשית, כמובן, יש לבחור את יצירת האומנות המועדפת עליך, לאחר מכן מתחיל תהליך בו עליך להוסיף את הפריט לעגלת הקניות באמצעות לחיצה על כפתור "הוספה לעגלה", למלא את הפרטים הנחוצים, ולאחר מכן, לעבור לשלב התשלום ואישור הרכישה. ניתן להתחרט עד שלב התשלום, וכמובן, ניתן לצאת מהדף הספציפי בו אתה נמצא ללא התחייבות וללא השארת פרטים.

 

האם אתם מספקים אחריות עם הפריט אותו אני רוכש?

כל פריט שלנו מגיע ללקוח עם תעודת אחריות מסודרת ומהודרת בה מופיעים כל הסעיפים הנוגעים לאותו פריט. האחריות תקפה בכפוף לטיפול ושימור הפריט על ידיי הלקוח על פי הוראות יצרן אותן אנו מספקים עם כל רכישה. הפריטים שלנו מוגדרים ככאלו המחזיקים שנים ארוכות, ולכן כל פריט, המהווה יצירת אומנות מיוחדת במינה, מועבר ללקוח עם תעודת אחריות מפורטת.

 

רכשתי מכם מוצר, איך אני צריך לטפל בו?

עם כל קנייה, אנו מספקים לך תעודת מוצר יוקרתית הכוללת תעודת אחריות, והוראות שימור וניקוי. עליך לקרוא את הוראות השימור והניקוי ולפעול על בסיסן.  בכדי להנות מהדרה ויופייה של יצירת האומנות שבידיך לאורך דורות ושנים ארוכות, מצורפות לכל פריט הוראות ייעודיות של ניקוי ושימור הפריט, ופשוט יש לפעול על פיהם.

 

הזכרתם אחריות והוראות שימור וניקוי, איך אני מקבל גם תעודת מוצר? ואיך אתם מספקים את המסמכים הללו?

כל פריט שלנו מגיע עם מעטפה מהודרת אשר סגורה באמצעות חותמת שעווה של אמורא. חותמת שעווה מהסוג העתיק, כפי שהיו סוגרים וחותמים מעטפות בעבר הרחוק. בתוך המעטפה ישנם שלושה מסמכים, בעברית ובאנגלית (סה"כ שישה). המסמך הראשון הוא תעודת מוצר יוקרתית, המסמך השני הינו תעודת אחריות, והשלישי הוראות שימור וניקוי.

 

איך תעודת המוצר משפיעה על הערך האספני של הפריט אותו רכשתי?

בתעודת המוצר, בין היתר, ישנה חותמת הכוללת את המספר הסידורי של אותו פריט, העובדה שהמוצר תוצרת ישראל, וכמו כן אנו מציינים את שנת הייצור של אותו פריט. שמירת המעטפה והנתונים הללו בצמוד ליצירת האומנות אותה רכשת מהווה ערך אספני, שמירה על אותנטיות של היצירה,  וכך כל יצירת אומנות של אמורא משתבחת עם השנים.

 

באיזה אריזות הפריטים שלכם מגיעים? והאם מתאים לקנות אותם כמתנות?

כל הפריטים שלנו מגיעים ללקוח באריזות מהודרות. האריזות מפוארות ומיוצרות כולן בישראל. כידוע, כל פריט של אמורא כולל זהב ולכן יש להתייחס לפריט כאל תכשיט.

כל פריט מגיע ללקוח עם אריזה ייחודית, לדוגמא, כל מזוזה שלנו יוצאת ללקוח כאשר היא ממוקמת בתוך מארז עץ אלון מצופה לכה אשר כולו יוצר בעבודת יד, בתוך המארז ישנה במה עטופה קטיפה גרמנית כחולה מהסוג הטוב ביותר, ובתוך גומחה ייעודית מונחת המזוזה המהודרת.

מארזים מפוארים עבור פריטי אומנות מפוארים ומיוחדים, וכמובן, פריטים אלו מתאימים מאוד לקנייה כמתנות עבור האנשים אותם אתה אוהב.

 

האם ניתן להחזיר את הפריט שרכשתי ולקבל זיכוי?

כמובן, ניתן להחזיר פריט שרכשת, או לחילופין, להחזירו לחנות הדגל שלנו, וזאת ללא עלות נוספת ולאחר 14 ימים. זאת כמובן, כל עוד הפריט מגיע באריזתו המקורית עם חשבונית הקנייה, ללא פגם, וכאשר לא נעשה בו כל שימוש. לשם כך, עליך להגיע לסניף הדגל שלנו בתל-אביב, ואם אתה בחו"ל, נא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות באימייל cs@amora.co.il . מבקשים להגיע לחנות עם אותו כרטיס אשראי ששימש לקניה באתר.

 

האם אתם מבצעים תיקונים בפריט שנפגע עקב השימוש בו?

בוודאי. אנו מעניקים שירות תיקונים עבור פריטי האומנות של אמורא. הפריטים נועדו לשמש אותך שנים רבות, אך כמו כל יצירה גם פריטי אומנות מסוימים זקוקים לעיתים לתיקונים. שירות התיקונים כרוך בתשלום, והערכת מחיר התיקון מתבצעת לאחר הגעת הפריט למעבדה. מבקשים לנקות ולשמור על הפריט עפ"י הוראות יצרן, כל ההוראות מופיעות באופן מפורט בתעודת המוצר אותה אנו מספקים ללקוח עם הרכישה.

 

מה שעות הפתיחה של החנות שלכם?

אנו פתוחים בימים ראשון-חמישי, בין השעות 09:00-18:00, ובימיי שישי בין השעות 09:00-15:00. שבתות וחגים החנות סגורה. תבוא בשמחה.

 

האם כל פריט של חברת אמורא כולל זהב? או שישנם פריטים הכוללים רק חומרים דמויי זהב?

כל פריט של חברת אמורא, ללא יוצא מהכלל, כולל זהב איכותי וללא פשרות. רוב הפריטים שלנו נמכרים כאשר הם מעוטרים באותיות, או לחילופין, צורות הנדסיות, העשויות כולן מלוחיות זהב 14 קראט. ניתן כמובן לבצע הזמנות אישיות הנעות בין 18-22 קראט, לשבץ יהלומים ואבני חן, וכן על זה הדרך.

Our website uses cookies to enhance your browsing experience, analyze site traffic, and personalize content. By continuing to browse our site, you consent to our use of cookies. Cookies help us understand how you interact with our content and improve your overall experience.